logo


Campanii Pay Per Click

Google AdWords si Facebook Ads reprezinta cele mai rapide metode de a castiga bani, pentru o afacere online. Practic, cu cat investesti mai mult in promovarea afacerii tale, cu atat mai mult vor creste conversiile tale. Si vei simti asta in fiecare zi!

De ce sa alegi Google  AdWords?

Google AdWords este un sistem de publicitate online prin care vei plati doar atunci cand un potential client acceseaza anuntul publicitar. Ai control total asupra bugetului, reclamelor si asupra celor care vad reclama.

Ce inseamna o campanie Google AdWords?

  • o lista de cuvinte cheie care descriu produsul sau serviciul promovat;
  • reclame scurte si la obiect care contin beneficiile produsului sau serviciului promovat;
  • pagina de prezentare (site-ul) unde potentialul client ajunge dupa ce a dat clic pe reclama.


Prin Google AdWords poti adresa publicitate doar persoanelor interesate de produsul si/sau serviciul tau, deoarece reclama este afisata exact la momentul solicitat de client (in urma cautarilor pe motorul de cautare Google).

Eficienta bugetului tau. se obtine prin intermediul serviciului pus la dispozitie de specialistii Fokus Interactive, certificati Google AdWords, care se ocupa in detaliu de managementul campaniei tale AdWords, ce include:

  1. Configurare Cont

Stabilim impreuna structura contului si bugetul optim per campanie.

  1. Cercetare/Monitorizare Cuvinte Cheie

Analizam si identificam cele mai relevante cuvinte cheie, astfel incat reclamele tale sa fie cat mai targetate.

  1. Studiu Concurenta

Studiem concurenta din punct de vedere al cuvintelor cheie si al anunturilor folosite pentru ca afacerea ta sa aiba prioritate.

  1. Realizarea Anunturilor

Formulam anunturile text pentru a obtine o rata de click (CTR) cat mai mare si un cost cat mai scazut.

  1. Urmarire Rezultate

Configuram uneltele necesare urmaririi rezultatelor campaniei. Iti transmitem periodic rezultatele prin e-mail, telefon sau in cadrul unei intalniri.

  1. Evaluarea rezultatelor

Studiem bugetul cheltuit si rezultatele atinse si va propunem directii noi de dezvoltare si optimizare.

  1. Imbunatatirea Campaniei

Verificam frecvent rezultatele campaniei si facem ajustarile necesare ca aceasta sa se incadreze in parametrii de rentabilitate stabiliti de comun acord.

 

De ce sa alegi Facebook Ads?

Pentru ca pe Facebook sunt peste 7.200.000 de utilizatori romani, care isi petrec online cel putin jumatate din timpul lor liber. De ce sa nu ii targetezi exact pe cei din aria ta de interes si sa nu incerci sa ii transformi din potentiali in clienti?

Reclamele prin Facebook au efect rapid, se implementeaza intr-un interval de timp scurt si nu sunt la fel de scumpe precum alte metode de advertising.

Incepe acum prima ta campanie Pay per Click!

O metoda puternica de promovare – rapida, accesibila, masurabila!

Scrie-ne in formularul alaturat si vei fi contactat de un specialist PPC!